Gdzie przydałaby się tablica informacyjna, dodatkowe miejsca siedzące, przewijak dla dzieci czy dystrybutor wody? Gorzowski szpital zaczyna akcję skierowaną do mieszkańców i będzie czekał na ich podpowiedzi pod specjalnym numerem telefonu.
Czy i jak zagospodarować teren przy szpitalu, żeby był przyjazny dla pacjentów i odwiedzających? Jak ułatwić poruszanie się po szpitalu czy sprawić, że oczekiwanie na wizytę w poradni będzie bardziej komfortowe?
Wystarczy zadzwonić od 17 do 20 października i wskazać, co należałoby zmienić.
17 października od 8.00 do 12.00 zostanie uruchomiona specjalna linia telefoniczna. Dzwoniąc pod numer: 95 782 70 01 będzie można zgłosić specjalistce ds. monitorowania standardów akredytacyjnych
Urszuli Majchrzak, uwagi, sugestie, podpowiedzi. Wszystko po to, żeby szpital stał się bardziej funkcjonalny i przyjazny.
- Chodzi nam o rozwiązania, np. ułatwiające poruszanie się po szpitalu, ulepszające działanie lecznicy czy uprzyjemniające pobyt na oddziałach - mówi Urszula Majchrzak.
Po zakończonej akcji szpital przedstawi najciekawsze pomysły mieszkańców, a wybrane będzie chciał zrealizować.
Oprac. wg WSzW w Gorzowie
Oni tu zostają
„Zostaję!” to hasło nowej kampanii promującej Gorzów, która ma zwrócić uwagę na zalety naszego miasta, dzięki którym jest ono doskonałym ...
<czytaj dalej>Pielgrzymki
Tegoroczna piesza pielgrzymka powołaniowa odbędzie się w sobotę w sobotę 27 kwietnia.
Wyjście pielgrzymki na trasę z Paradyża do Rokitna nastąpi ...
<czytaj dalej>200 lat dla pani Zofii
Nieczęsto zdarza się, aby tradycyjnie śpiewane „sto lat”, z racji chwili, modyfikowano w sekwencji życzeń na lat „dwieście”. Tak właśnie ...
<czytaj dalej>Prezydent w ministerstwie
Prezydent Gorzowa w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Z doświadczenia wiem, że najważniejsze są relacje bezpośrednie. Ustalenia, które zapadają wtedy ...
<czytaj dalej>