Walka ze zmianą klimatu to jeden z trzech filarów programowych
Szymona Hołowni. Ekologia i troska o środowisko stanowią bardzo ważny element jego kampanii po bezpieczeństwie narodowym oraz solidarności i samorządności. Wszystkie te obszary wymagają długookresowego myślenia o przyszłości. Dlatego działania, które podejmuje nakierowane są na myślenie strategiczne a nie krótkookresowe.
Zdecydowana większość działań kampanijnych Szymona Hołowni prowadzona jest w Internecie. Dzięki nowatorskiemu i kreatywnemu podejściu, przy jednocześnie małych nakładach finansowych, uzyskuje ogromne zasięgi. Teraz czas na kolejny krok. Z uwagi na ograniczony budżet - oparty tylko i wyłącznie na wpłatach darczyńców - i proekologiczne przekonania Szymon Hołownia rezygnuje z reklam wielkoformatowych i klasycznego outdooru. Zamiast tego wybiera ekologiczny mural, który nie ingeruje w otoczenie, nie zasłania okien i światła słonecznego, nie wymaga drukowania i utylizacji, a swoim przesłaniem i świeżą kolorystyką ożywia szarzyznę wielkomiejską i wprowadza zieleń tam, gdzie jej brakuje.
Mural wyborczy Szymona Hołowni odróżnia się od standardowych materiałów reklamowych innych kandydatów. Jest spójny z jego proekologicznym programem i długookresowym myśleniem. Zdecydowaną większość przestrzeni zajmuje drzewo w kolorach wiosennej zieleni, którego korona układa się w kontur Polski. Uważne oko znajdzie tam symbole polskiej przyrody, związane z konkretnymi regionami naszej ojczyzny. Jedyne hasło, które się tam znajduje to: „Pokolenie, nie kadencja”, które jest symbolem spinającym przekaz całej jego kampanii.
Autorem projektu jest
Bartosz Kwiecień, grafik, projektant komunikacji wizualnej oraz strategii reklamowych, autor plakatów i murali. To on stworzył murale do „Dwóch Papieży” i „Sex Education” oraz kampanii społecznej „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz” dla Lambdy Warszawa. Jego prace prezentowane były m.in. na Graphic Days w Turynie i Graphic Design Festival we Florencji.
- Podczas tworzenia projektu zależało mi na tym, by symbolicznie pokazać, jak ważne są długofalowe idee. Cierpliwość, czas i wiedza są niezbędne, by z małej sadzonki mogło wyrosnąć ogromne drzewo. By zieleń w centrach miast, ale też w całej Polsce, mogła się odrodzić, potrzeba czasu i konsekwencji działania. – powiedział Bartosz Kwiecień autor murala wyborczego Szymona Hołowni.
Mural wyborczy Szymona Hołowni znajduje się w Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej 9 (węzeł komunikacyjny Metro Politechnika). Zajmuje 250 m kw powierzchni. Do jego stworzenia wykorzystano zaledwie 60 litrów farby, a malowanie zajęło 5 dni.
IW
200 lat dla pani Zofii
Nieczęsto zdarza się, aby tradycyjnie śpiewane „sto lat”, z racji chwili, modyfikowano w sekwencji życzeń na lat „dwieście”. Tak właśnie ...
<czytaj dalej>Oni tu zostają
„Zostaję!” to hasło nowej kampanii promującej Gorzów, która ma zwrócić uwagę na zalety naszego miasta, dzięki którym jest ono doskonałym ...
<czytaj dalej>Pielgrzymki
Tegoroczna piesza pielgrzymka powołaniowa odbędzie się w sobotę w sobotę 27 kwietnia.
Wyjście pielgrzymki na trasę z Paradyża do Rokitna nastąpi ...
<czytaj dalej>Prezydent w ministerstwie
Prezydent Gorzowa w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Z doświadczenia wiem, że najważniejsze są relacje bezpośrednie. Ustalenia, które zapadają wtedy ...
<czytaj dalej>