Klienci gorzowskiego Urzędu Stanu Cywilnego wypełnili 42 anonimowe ankiety dotyczące oceny jakości pracy urzędu. Jeden z klientów napisal, że zakochał się w paniach z pokoju nr 2.
Od 1 sierpnia do 31 października klienci USC mogli wypełnić anonimową ankietę dotyczącą oceny jakości pracy w USC. Na 42 ankiety, jakie wrzucono do urny, udzielono odpowiedzi na pytania:
1.Czy sprawa z jaką Pan/ Pani przyszedł do USC została załatwiona bez zbędnej zwłoki ?
-
-tak szybko - 3 ankiety,
-
tak bardzo szybko, żeby tak było w każdym urzędzie – 1 ankieta,
-
tak , z uśmiechem na ustach – 1 ankieta,
-
tak, natychmiast – 1 ankieta,
-
jak zwykle tak – 1 ankieta,
-
bardzo dobrze – 1 ankieta,
-
tak – 34 ankiety.
2.Czy pracownicy wyjaśnili Panu/Pani wszystkie wątpliwości z jakimi Pani/Pan przyszedł do USC?
-
rzeczowo, bez zbędnych słów – 1 ankieta,
-
tak – 41 ankiet.
3.Jak ocenia Pan/Pani sposób załatwienia sprawy w USC?
-
szybko i profesjonalnie, miła obsługa – 5 ankiet,
-
bardzo dobrze- rewelacja – chciałbym wszędzie spotkać się z taką obsługą- miłe i szybkie zalatwienie sprawy – 7 ankiet,
-
bardzo dobrze – 21 ankiet,
-
pozytywnie i dobrze – 5 ankiet,
-
zakochałem się w paniach z pokoju nr 2 – 1 ankieta,
-
interesanci są przyjmowani w sposób fachowy i kompetentny.pracownicy urzędu są mili, pomocni i nastawieni przyjaźnie –1 ankieta,
-
bardzo miła, uśmiechnięta pani tworzy miły wizerunek urzędu- życzliwa+ wyjaśniająca – 2 ankiety
4.Jak ocenia Pan/Pani podejście do interesanta przez pracowników USC?
-
bardzo dobrze -19 ankiet,
-
bezpośredni, otwarty i miły stosunek personelu do petenta sprawia, że nawet niejasne kwestie można wyjaśnić bezstresowo i bezkonfliktowo - 2 ankieta,
-
profesjonalnie i z uśmiechem na twarzy, panie w pok.nr2 są niesamowite -więcej takich urzędników – 1 ankieta,
-
miłe ,sympatyczne, kompetentne – 3 ankiety,
-
uprzejme i rzetelne ,w skali 1:10 to 10 – 1 ankieta,
-
normalnie, tak jak powinno być – 2 ankiety,
-
jest zainteresowanie ze strony pracowników usc –1 ankieta,
-
wzorowo- duży profesjonalizm-super- znakomicie-rewelacja – 7 ankiet,
-
przyjemnie- prawidłowo-pozytywnie – bez zarzutów – 4 ankiet
-
dobrze – 2 ankiety
5.Poziom zadowolenia z jakości obsługi w USC
-
bardzo dobra – 39 ankiet
-
dobra – 3 ankiety
-
niezadowalająca – 0 ankiet
Uwagi:
-
brak podjazdu dla wózków – 1 ankieta
-
godziny otwarcia we wtorki, tj. od godziny 11.00 – jako niedogodność – 1 ankieta,
-
pozostałe ankiety (40 ankiet) – bez uwag.
Mirosława Winnicka
kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
Oni tu zostają
„Zostaję!” to hasło nowej kampanii promującej Gorzów, która ma zwrócić uwagę na zalety naszego miasta, dzięki którym jest ono doskonałym ...
<czytaj dalej>Pielgrzymki
Tegoroczna piesza pielgrzymka powołaniowa odbędzie się w sobotę w sobotę 27 kwietnia.
Wyjście pielgrzymki na trasę z Paradyża do Rokitna nastąpi ...
<czytaj dalej>200 lat dla pani Zofii
Nieczęsto zdarza się, aby tradycyjnie śpiewane „sto lat”, z racji chwili, modyfikowano w sekwencji życzeń na lat „dwieście”. Tak właśnie ...
<czytaj dalej>Prezydent w ministerstwie
Prezydent Gorzowa w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Z doświadczenia wiem, że najważniejsze są relacje bezpośrednie. Ustalenia, które zapadają wtedy ...
<czytaj dalej>