
Podczas Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych w Poznaniu odbyły się finałowe zmagania 28. Ogólnopolskiego Turnieju Wiedzy Samochodowej. Z sukcesem wrócili gorzowscy uczniowie i ich opiekun.
Uczniowie gorzowskiego Centrum Edukacji Zawodowej i Biznesu, zajęli drugie miejsce w 28. Ogólnopolskim Turnieju Wiedzy Samochodowej. Od zwycięskiego technikum z Opola dzielił ich tylko jeden punkt. Również drugie miejsce, ale w kategorii „najlepszy nauczyciel” zajął
Bogusław Gajak.
Uczeń III klasy technikum
Jakub Szlingert w pierwszej części, teoretycznej, był drugi, ale ostatecznie zajął miejsce piąte.
Do cześci praktycznej zakwalifikowało się tylko dziesięcioro zawodników, którzy musieli omówić zasady działania i analizę usterek układów mechanicznych i elektromechanicznych.
W CEZiB, które oficjalnie rozpoczęło działalność 1 września 2021, uczą się uczniowie Zespołu Szkół Mechanicznych, Zespołu Szkół Budowlanych i Samochodowych oraz Centrum Kształcenia Zawodowego. Pierwsza siedziba szkoły mieści się w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego przy ul. Pomorskiej. Docelową będą modernizowane poszpitalne budynki przy ul. Warszawskiej.
Oprac. redakcja
Foto CEZiB
Kliknij w wybrane zdjęcie aby powiększyć
Coraz bliżej święta
Otwarcie hali sportowo-widowiskowej Arena GORZÓW jest głównym elementem tegorocznej kampanii „Gorzów blisko świąt”. Dwudniowa impreza zaplanowana jest w dniach 9-10 ...
<czytaj dalej>Chcą nowego porozumienia paradyskiego
Prezydent Gorzowa Jacek Wójcicki, wspólnie z prezydentami Zielonej Góry Januszem Kubickim i Nowej Soli Jackiem Milewskim, jest inicjatorem i współorganizatorem ...
<czytaj dalej>Uzasadnienie inicjatywy obywatelskiej
Publikujemy UZASADNIENIE INICJATYWY OBYWATELSKIEJ na rzecz skrócenia urzędowej nazwy miasta Gorzów Wielkopolski i przywrócenia jej historycznego polskiego brzmienia – GORZÓW.
WSTĘP
tylko ...
<czytaj dalej>Petycja
Szanowny Panie Prezydencie,
powstała petycja dotycząca likwidacji podziemnego przejścia dla pieszych przez ulicę Piłsudskiego. Ja chciałabym się przyłączyć do tej inicjatywy, ...
<czytaj dalej>