W konkursie na spot telewizyjny „NARKOTYKI – rozmazane życie” wygrała młodzież z Lubska.
Sześć najlepszych spotów wybranych w I etapie Finału zaprezentowano na dużym ekranie kina Helios. Po każdym odbyły się rozmowy z autorami prac. Finaliści dzielili się z publicznością przemyśleniami na temat uzależnień i pomocy rówieśnikowi w sytuacjach kryzysowych.
Komisja konkursowa przyznała następujące miejsca i wyróżnienia:
I
Albert Iwanicki, Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku, spot pt. „Pizza”;
II
Julia Miszczak, Gimnazjum nr 3 w Gorzowie Wlkp., spot pt. „Biała pułapka”;
III
Patryk Wolniewicz, Gimnazjum nr 6 w Zielonej Górze, spot pt. „Redline”
WYRÓŻNIENIA
Jakub Woźniak, Gimnazjum nr 6 w Zielonej Górze, spot pt. „Marihuana – w prawo”
Dawid Nowakowski, Gimnazjum nr 9 w Gorzowie Wlkp., spot pt. „Twoje życie – Twoja decyzja”
Paulina Smolnik Gimnazjum im. Ludzi Pojednania w Witnicy, spot pt. „Może być za późno”.
Podczas Finału uczniowie Gimnazjum nr 6 w Gorzowie przyznali nagrodę publiczności Albertowi Iwanickiemu z Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku. Konkurs zrealizował Wydział Prewencji Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie i Fundacja Contra Crimen w ramach Wojewódzkiego Programu Edukacyjno-Wychowawczego „Bezpieczne Gimnazjum” – rządowy program „Razem Bezpieczniej”.
JanKa
Foto KMP
Oni tu zostają
„Zostaję!” to hasło nowej kampanii promującej Gorzów, która ma zwrócić uwagę na zalety naszego miasta, dzięki którym jest ono doskonałym ...
<czytaj dalej>Pielgrzymki
Tegoroczna piesza pielgrzymka powołaniowa odbędzie się w sobotę w sobotę 27 kwietnia.
Wyjście pielgrzymki na trasę z Paradyża do Rokitna nastąpi ...
<czytaj dalej>200 lat dla pani Zofii
Nieczęsto zdarza się, aby tradycyjnie śpiewane „sto lat”, z racji chwili, modyfikowano w sekwencji życzeń na lat „dwieście”. Tak właśnie ...
<czytaj dalej>Prezydent w ministerstwie
Prezydent Gorzowa w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Z doświadczenia wiem, że najważniejsze są relacje bezpośrednie. Ustalenia, które zapadają wtedy ...
<czytaj dalej>