Chcecie wiedzieć, jak widzą gorzowską markę "przystań" w Polsce?
Grzegorz Grzybek na blogu citybranding.pl pisze o gorzowskiej marce "przystań" m.in.:
"Gorzów Wielkopolski stworzył interesują strategię mimo stosunkowo niskiego potencjału. Zapomniano jednak o zaangażowaniu w proces brandingu społeczności. Marka powinna stać się mecenasem ważnych z punktu widzenia mieszkańca wydarzeń określających tożsamość i przyszłe wizje miasta, mieszkańcy ambasadorami marki.
Manifest marki na youtube (video u góry) obejrzało – razem ze mną – mniej niż 50 osób.
Ktoś zyskał politycznie, ktoś finansowo. Interes mieszkańców zszedł na drugi plan. Zabrakło także woli i aktywności samych mieszkańców."
I co my na to?
Całość przeczytacie tu: http://citybranding.blog.pl/
Hak
« | maj 2024 | » | ||||
P | W | Ś | C | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |