Zarząd Województwa Lubuskiego przesłał komunikat w sprawie zobowiązań szpitala wojewódzkiego w Gorzowie. Z pisma wynika, że w szpitalnej księgowości jest wiele niewiadomych.
W komunikacie czytamy: „Zarząd Województwa na posiedzeniu w dniu 19 sierpnia przyjął wykaz zobowiązań szpitala w Gorzowie wg stanu na 14 sierpnia i stwierdził w tym wykazie ogólną kwotę 272 mln 380 tys. zł, w tym zobowiązania do przejęcia przez województwo na kwotę 120 mln zł. Stwierdzono jednocześnie, że w wykazie znajduje się 8.081 pozycji i brakuje dowodów księgowych tj. kserokopii faktur, potwierdzonych za zgodność z oryginałem w ilości ponad 5 tys. pozycji.
Wobec ustalonego stanu faktycznego i prawnego, Zarząd zobowiązał dyrekcję szpitala i główną księgową do uzupełnienia dowodów w terminie do 23 sierpnia.
Skarbnik województwa przedstawiła montaż finansowy. Zarząd przyjął go do dalszego procedowania”.
LUM
200 lat dla pani Zofii
Nieczęsto zdarza się, aby tradycyjnie śpiewane „sto lat”, z racji chwili, modyfikowano w sekwencji życzeń na lat „dwieście”. Tak właśnie ...
<czytaj dalej>Oni tu zostają
„Zostaję!” to hasło nowej kampanii promującej Gorzów, która ma zwrócić uwagę na zalety naszego miasta, dzięki którym jest ono doskonałym ...
<czytaj dalej>Pielgrzymki
Tegoroczna piesza pielgrzymka powołaniowa odbędzie się w sobotę w sobotę 27 kwietnia.
Wyjście pielgrzymki na trasę z Paradyża do Rokitna nastąpi ...
<czytaj dalej>Prezydent w ministerstwie
Prezydent Gorzowa w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Z doświadczenia wiem, że najważniejsze są relacje bezpośrednie. Ustalenia, które zapadają wtedy ...
<czytaj dalej>