Klienci gorzowskiego UrzÄ™du Stanu Cywilnego wypeÅ‚nili 42 anonimowe ankiety dotyczÄ…ce oceny jakoÅ›ci pracy urzÄ™du. Jeden z klientów napisal, że zakochaÅ‚ siÄ™ w paniach z pokoju nr 2.
Od 1 sierpnia do 31 października klienci USC mogli wypełnić anonimową ankietę dotyczącą oceny jakości pracy w USC. Na 42 ankiety, jakie wrzucono do urny, udzielono odpowiedzi na pytania:
1.Czy sprawa z jaką Pan/ Pani przyszedł do USC została załatwiona bez zbędnej zwłoki ?
-
-tak szybko - 3 ankiety,
-
tak bardzo szybko, żeby tak byÅ‚o w każdym urzÄ™dzie – 1 ankieta,
-
tak , z uÅ›miechem na ustach – 1 ankieta,
-
tak, natychmiast – 1 ankieta,
-
jak zwykle tak – 1 ankieta,
-
bardzo dobrze – 1 ankieta,
-
tak – 34 ankiety.
2.Czy pracownicy wyjaśnili Panu/Pani wszystkie wątpliwości z jakimi Pani/Pan przyszedł do USC?
-
rzeczowo, bez zbÄ™dnych sÅ‚ów – 1 ankieta,
-
tak – 41 ankiet.
3.Jak ocenia Pan/Pani sposób zaÅ‚atwienia sprawy w USC?
-
szybko i profesjonalnie, miÅ‚a obsÅ‚uga – 5 ankiet,
-
bardzo dobrze- rewelacja – chciaÅ‚bym wszÄ™dzie spotkać siÄ™ z takÄ… obsÅ‚ugÄ…- miÅ‚e i szybkie zalatwienie sprawy – 7 ankiet,
-
bardzo dobrze – 21 ankiet,
-
pozytywnie i dobrze – 5 ankiet,
-
zakochaÅ‚em siÄ™ w paniach z pokoju nr 2 – 1 ankieta,
-
interesanci sÄ… przyjmowani w sposób fachowy i kompetentny.pracownicy urzÄ™du sÄ… mili, pomocni i nastawieni przyjaźnie –1 ankieta,
-
bardzo miÅ‚a, uÅ›miechniÄ™ta pani tworzy miÅ‚y wizerunek urzÄ™du- życzliwa+ wyjaÅ›niajÄ…ca – 2 ankiety
4.Jak ocenia Pan/Pani podejÅ›cie do interesanta przez pracowników USC?
-
bardzo dobrze -19 ankiet,
-
bezpośredni, otwarty i miły stosunek personelu do petenta sprawia, że nawet niejasne kwestie można wyjaśnić bezstresowo i bezkonfliktowo - 2 ankieta,
-
profesjonalnie i z uÅ›miechem na twarzy, panie w pok.nr2 sÄ… niesamowite -wiÄ™cej takich urzÄ™dników – 1 ankieta,
-
miÅ‚e ,sympatyczne, kompetentne – 3 ankiety,
-
uprzejme i rzetelne ,w skali 1:10 to 10 – 1 ankieta,
-
normalnie, tak jak powinno być – 2 ankiety,
-
jest zainteresowanie ze strony pracowników usc –1 ankieta,
-
wzorowo- duży profesjonalizm-super- znakomicie-rewelacja – 7 ankiet,
-
przyjemnie- prawidÅ‚owo-pozytywnie – bez zarzutów – 4 ankiet
-
dobrze – 2 ankiety
5.Poziom zadowolenia z jakości obsługi w USC
-
bardzo dobra – 39 ankiet
-
dobra – 3 ankiety
-
niezadowalajÄ…ca – 0 ankiet
Uwagi:
-
brak podjazdu dla wózków – 1 ankieta
-
godziny otwarcia we wtorki, tj. od godziny 11.00 – jako niedogodność – 1 ankieta,
-
pozostaÅ‚e ankiety (40 ankiet) – bez uwag.
Mirosława Winnicka
kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
Oni tu zostajÄ…
„ZostajÄ™!” to hasÅ‚o nowej kampanii promujÄ…cej Gorzów, która ma zwrócić uwagÄ™ na zalety naszego miasta, dziÄ™ki którym jest ono doskonaÅ‚ym ...
<czytaj dalej>Pielgrzymki
Tegoroczna piesza pielgrzymka powołaniowa odbędzie się w sobotę w sobotę 27 kwietnia.
Wyjście pielgrzymki na trasę z Paradyża do Rokitna nastąpi ...
<czytaj dalej>200 lat dla pani Zofii
NieczÄ™sto zdarza siÄ™, aby tradycyjnie Å›piewane „sto lat”, z racji chwili, modyfikowano w sekwencji życzeÅ„ na lat „dwieÅ›cie”. Tak wÅ‚aÅ›nie ...
<czytaj dalej>Prezydent w ministerstwie
Prezydent Gorzowa w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Z doÅ›wiadczenia wiem, że najważniejsze sÄ… relacje bezpoÅ›rednie. Ustalenia, które zapadajÄ… wtedy ...
<czytaj dalej>