25 dzieci trzy i czteroletnich znajdzie opiekę w nowym punkcie przedszkolnym, który powstaje przy Przedszkolu Miejskim nr 2, w obiekcie przy ul. Mieszka I 50. Nabór dzieci do nowego oddziału trwa do końca tego tygodnia (do 22 listopada).
Obecnie trwają prace polegające na odnowieniu, przystosowaniu i wyposażeniu lokalu.
Nabór prowadzi dyrektor Przedszkola Miejskiego nr 2 Stanisława Ziniak.
Wydział Edukacji złożył wniosek o dofinansowanie tworzonych dodatkowych miejsc (projekt „Qulinarne przedszkolaki” z Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Poddziałanie 8.1.1 ZIT. W ramach ww. poddziałania ogłoszono konkurs nr RPLB. 08.01.01-IZ.00-08-K03/19 – typ I).
– Wniosek o dofinansowanie złożyliśmy na początku października. Wiemy już, że przeszedł on pozytywnie ocenę formalną – poinformowała wiceprezydent Małgorzata Domagała. – Każda możliwość pozyskania dodatkowych środków dla naszych placówek oświatowych jest dla nas szansą, którą wykorzystujemy maksymalnie. Cieszę się, że ponownie mamy szansę na pozytywne działania, które będą służyły mieszkańcom Gorzowa przez lata – dodała.
Wartość projektu to 596 642 zł, miasto liczy na dofinansowanie w kwocie 506 295,69 złotych. Uruchomienie placówki planowane jest w połowie grudnia br.
Ewa Iwańska
Wydział Promocji i Informacji
200 lat dla pani Zofii
Nieczęsto zdarza się, aby tradycyjnie śpiewane „sto lat”, z racji chwili, modyfikowano w sekwencji życzeń na lat „dwieście”. Tak właśnie ...
<czytaj dalej>Oni tu zostają
„Zostaję!” to hasło nowej kampanii promującej Gorzów, która ma zwrócić uwagę na zalety naszego miasta, dzięki którym jest ono doskonałym ...
<czytaj dalej>Pielgrzymki
Tegoroczna piesza pielgrzymka powołaniowa odbędzie się w sobotę w sobotę 27 kwietnia.
Wyjście pielgrzymki na trasę z Paradyża do Rokitna nastąpi ...
<czytaj dalej>Prezydent w ministerstwie
Prezydent Gorzowa w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Z doświadczenia wiem, że najważniejsze są relacje bezpośrednie. Ustalenia, które zapadają wtedy ...
<czytaj dalej>