Każdy szanujący się kibic doskonale wie, że klubowe barwy to świętość. Dlatego nowa kampania ma podkreślić przywiązanie do kolorów żółtego i niebieskiego.
Cel kampanii „Zawsze Razem” realizowanej w minionym roku został osiągnięty. Stal została trzeci raz z rzędu mistrzem pod względem frekwencji na stadionach żużlowych najlepszej ligi świata. Do hasła "Zawsze Razem" doszła kampania #zbarwamiCidotwarzy. Ruszyła od pierwszej kolejki żużlowej 2016 r. Sprawiła, że kibice jeszcze mocniej identyfikowali się z klubowymi barwami.
- W tym roku chcieliśmy, by zawodnicy pokazali, że barwy nie nosi się od święta, a jest się z nimi na zawsze. W związku z tym chcieliśmy podkreślić efekt przywiązania do barw poprzez malowanie twarzy. Tak powstała kontynuacja - kampania #zBarwamiNaZawsze - tłumaczy marketing manager Stali Gorzów
Jacek Gumowski.
W tym roku w Karpaczu zawodnicy ponownie przeszli niecodzienną sesję zdjęciową. Ich twarze zyskały w żółto-niebieskie barwy. - Zawodnicy poświęcili wiele czasu i mieli anielską cierpliwość, by sprostać wymogom kampanii. Czują się częścią tej drużyny i wiedzieli, że takie poświęcenie się sprawie jest istotne. Każdy z nich podkreśla, że najważniejszy jest kibic, a dla kibiców świętością jest ich drużyna, więc czując się jej członkami postanowili wymalować skórę w barwy Stali - dodaje Jacek Gumowski.
- Każdy z zawodników spędził około 40-45 minut na malowaniu. Sam proces odbywał się w świetnej atmosferze, podsycanej co chwilę dowcipami rzucanymi przez Stalowców. Oczywiście, zawodnicy zapamiętali nas po ubiegłorocznej sesji z proszkami. Zatem pytanie, które padało najczęściej z ich ust: Czy to się zmyje? Mimo obaw, farby schodziły momentalnie w kontakcie z wodą, więc nie było z tym problemu. A skąd w ogóle pomysł na taką sesję? Chodzi o podkreślenie identyfikacji zawodników z klubowymi barwami. Zresztą każdy z zawodników podkreślał podczas wykonywania sesji jak bardzo wie, że dla wielu kibiców barwy to najcenniejsza sprawa - opowiadał realizujący sesję
Tomasz Krochmal, z którym pracowali
Szymon Nawrat i
Magdalena Wach.
Z kampanią #zBarwamiNaZawsze wiąże się nowy film na sezon 2017. Będzie promował każde spotkanie ligowe na "Jancarzu. Do tego powstała seria plakatów z zawodnikami, które już teraz można nabyć w sklepie klubowym. Każdy zawodnik znajdzie się także na okładce programu zawodów przed każdym ligowym spotkaniem. W pięciu miejscowościach będą widoczne billboardy z Bartkiem Zmarzlikiem wymalowanym w barwach i z hasłem kampanii.
Dodatkowo, pojawi się projekt w postaci innowacyjnego sklepu online Stali Gorzów.
oprac. redakcja
Oni tu zostają
„Zostaję!” to hasło nowej kampanii promującej Gorzów, która ma zwrócić uwagę na zalety naszego miasta, dzięki którym jest ono doskonałym ...
<czytaj dalej>Pielgrzymki
Tegoroczna piesza pielgrzymka powołaniowa odbędzie się w sobotę w sobotę 27 kwietnia.
Wyjście pielgrzymki na trasę z Paradyża do Rokitna nastąpi ...
<czytaj dalej>200 lat dla pani Zofii
Nieczęsto zdarza się, aby tradycyjnie śpiewane „sto lat”, z racji chwili, modyfikowano w sekwencji życzeń na lat „dwieście”. Tak właśnie ...
<czytaj dalej>Prezydent w ministerstwie
Prezydent Gorzowa w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Z doświadczenia wiem, że najważniejsze są relacje bezpośrednie. Ustalenia, które zapadają wtedy ...
<czytaj dalej>