Urząd Miasta w Gorzowie poszerza zakres spraw, które będzie można załatwić osobiście.
Od 11 maja w Urzędzie Miasta przy ul. Sikorskiego - oprócz spraw związanych z dowodami osobistymi – będzie można załatwić sprawy meldunkowe oraz ewidencji działalności gospodarczej.
Od 12 maja interesantów zaczną przyjmować urzędnicy pięciu wydziałów; Dróg, Urbanistyki i Architektury, Ochrony Środowiska i Rolnictwa, Geodezji i Katastru oraz Gospodarki Nieruchomościami i Majątku. Przyjmowane będą tylko osoby, które wcześniej ustalą, telefonicznie lub mailowo, termin wizyty.
Wydział Komunikacji przy ul. Myśliborskiej uruchomi od poniedziałku wszystkie swoje stanowiska do obsługi klientów. Będzie czynny od poniedziałku do piątku, od 8.00 do 14.00 (we wtorki do 16.00).
Do dyspozycji klientów pozostają skrzynki do składania korespondencji, dokumentów, pism, a także paczkomaty. Ponieważ ciągle istnieje stan epidemii warto – o ile to możliwe - załatwiać sprawy bez wychodzenia z domu.
Oprac. redakcja
foto UM Gorzów
200 lat dla pani Zofii
Nieczęsto zdarza się, aby tradycyjnie śpiewane „sto lat”, z racji chwili, modyfikowano w sekwencji życzeń na lat „dwieście”. Tak właśnie ...
<czytaj dalej>Oni tu zostają
„Zostaję!” to hasło nowej kampanii promującej Gorzów, która ma zwrócić uwagę na zalety naszego miasta, dzięki którym jest ono doskonałym ...
<czytaj dalej>Pielgrzymki
Tegoroczna piesza pielgrzymka powołaniowa odbędzie się w sobotę w sobotę 27 kwietnia.
Wyjście pielgrzymki na trasę z Paradyża do Rokitna nastąpi ...
<czytaj dalej>Prezydent w ministerstwie
Prezydent Gorzowa w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Z doświadczenia wiem, że najważniejsze są relacje bezpośrednie. Ustalenia, które zapadają wtedy ...
<czytaj dalej>