Gdzie przydałaby się tablica informacyjna, dodatkowe miejsca siedzące, przewijak dla dzieci czy dystrybutor wody? Gorzowski szpital zaczyna akcję skierowaną do mieszkańców i będzie czekał na ich podpowiedzi pod specjalnym numerem telefonu.
Czy i jak zagospodarować teren przy szpitalu, żeby był przyjazny dla pacjentów i odwiedzających? Jak ułatwić poruszanie się po szpitalu czy sprawić, że oczekiwanie na wizytę w poradni będzie bardziej komfortowe?
Wystarczy zadzwonić od 17 do 20 października i wskazać, co należałoby zmienić.
17 października od 8.00 do 12.00 zostanie uruchomiona specjalna linia telefoniczna. Dzwoniąc pod numer: 95 782 70 01 będzie można zgłosić specjalistce ds. monitorowania standardów akredytacyjnych
Urszuli Majchrzak, uwagi, sugestie, podpowiedzi. Wszystko po to, żeby szpital stał się bardziej funkcjonalny i przyjazny.
- Chodzi nam o rozwiązania, np. ułatwiające poruszanie się po szpitalu, ulepszające działanie lecznicy czy uprzyjemniające pobyt na oddziałach - mówi Urszula Majchrzak.
Po zakończonej akcji szpital przedstawi najciekawsze pomysły mieszkańców, a wybrane będzie chciał zrealizować.
Oprac. wg WSzW w Gorzowie
Tarasy jeszcze niedostępne
Woda w Warcie opada, odsłaniają się zalane tarasy. Niestety, ze względów bezpieczeństwa, nie mogą być jeszcze udostępnione.
Zdecydowała o tym ekspertyza ...
<czytaj dalej>Apel o pomoc w sprawie odbudowy AJP
W dramatycznej dla uczelni i miasta sytuacji potrzebne jest wspólne działanie. Dlatego prezydent miasta Jacek Wójcicki apeluje o pomoc w ...
<czytaj dalej>Rozmowa z komisarzem Wojciechowskim
Komunikat w sprawie rolników.
Zgodnie z wczorajszą rozmową telefoniczną z komisarzem rolnictwa Januszem Wojciechowskim przekazuję, że na najbliższym i ostatnim w ...
<czytaj dalej>Zmiana na stanowisku prezesa GIM
Objęcie funkcji prezesa spółki zajmującej się realizacją miejskich inwestycji, jest kolejnym wyzwaniem, które postawił przed Agnieszką Surmacz - byłą wiceprezydent ...
<czytaj dalej>