Powstaje projekt uchwały budżetowej na 2018 rok – istnieje możliwość składania propozycji zadań, które Miasto miałoby zrealizować w przyszłym roku. Wnioski można składać aż do przyjęcia uchwały, ale prefereowane będą propozycje przekazane do 12 października.
Wniosek powinien zawierać dane korespondencyjne wnioskodawcy, opis zadania oraz podpis wnioskodawcy.
Zadania własne gmin i powiatów są wyszczególnione w ustawie o samorządzie gminnym i w ustawie o samorządzie powiatowym.
Wnioski można składać / wysyłać na adres:
Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.
Kancelaria Ogólna
Ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
Mail: kancelaria@um.gorzow.pl
Fax: 957355670
UM
Prezydent w ministerstwie
Prezydent Gorzowa w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Z doświadczenia wiem, że najważniejsze są relacje bezpośrednie. Ustalenia, które zapadają wtedy ...
<czytaj dalej>Tarasy jeszcze niedostępne
Woda w Warcie opada, odsłaniają się zalane tarasy. Niestety, ze względów bezpieczeństwa, nie mogą być jeszcze udostępnione.
Zdecydowała o tym ekspertyza ...
<czytaj dalej>Apel o pomoc w sprawie odbudowy AJP
W dramatycznej dla uczelni i miasta sytuacji potrzebne jest wspólne działanie. Dlatego prezydent miasta Jacek Wójcicki apeluje o pomoc w ...
<czytaj dalej>Rozmowa z komisarzem Wojciechowskim
Komunikat w sprawie rolników.
Zgodnie z wczorajszą rozmową telefoniczną z komisarzem rolnictwa Januszem Wojciechowskim przekazuję, że na najbliższym i ostatnim w ...
<czytaj dalej>