Zmieniło się wszystko! Od poniedziałku (23 stycznia) mieszkańcy mogą korzystać z wyremontowanej sali obsługi w Urzędzie Miasta Gorzowa. Oprócz współczesnych standardów oczy cieszą nowe rozwiązania estetyczne. Co najważniejsze, zadbano o udogodnienia, które znacznie usprawnią pracę i poprawią jakość obsługi.
Remont dolnego holu w budynku przy ul. Sikorskiego to kolejny bardzo ważny krok do kompleksowej modernizacji i przebudowy gorzowskiego magistratu. Sala obsługi została zaprojektowana wokół centralnie umieszczonej strefy poczekalni, tworzącej funkcjonalną przestrzeń projektu.
Wizualne powiększenie i doświetlenie wnętrza oraz umieszczona w centralnej części naturalna roślinność w połączeniu z siedziskami typowymi dla założeń parkowych dają przyjemną atmosferę.
Co ważne, po remoncie, poprzez wprowadzenie odpowiednich standardów, mieszkańcy w sali obsługi mogą załatwić wiele spraw. Powstały następujące stanowiska:
-
wydział podatków i opłat -2 stanowiska do bezpośredniej obsługi,
-
działalność gospodarcza -4 stanowiska do bezpośredniej obsługi (2 stanowiska związane z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie miasta w sieci detalicznej i gastronomicznej), 2 stanowiska -ewidencja działalności gospodarczej,
-
wydział komunikacji -2 stanowiska pracy (rejestracja pojazdów, prawo jazdy),
-
wydział spraw obywatelskich -6 stanowisk (przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego i wydawanie dowodów; ewidencja ludności -meldunki),
-
kancelaria ogólna -2 stanowiska.
Dla wygody interesantów i usprawnienia kolejności ich przyjmowania wprowadzono elektroniczny system zarządzania kolejką. Powstało też miejsce dla małych dzieci (mini plac zabaw, telewizor z wyświetlanymi bajkami).
Sala obsługi posiada także zaplecze socjalne dla pracowników oraz pomieszczenie przewidziane do indywidualnych rozmów (z tzw. „trudnym klientem”); jest także miejsce dla matek z małymi dzieci.
Od teraz sprawy ważne dla mieszkańców będzie można załatwić w dogodnym czasie, ponieważ sala obsługi jest czynna w systemie dwuzmianowym - od godziny 7:30 do godziny 17:00 - od poniedziałku do czwartku, w piątki od godziny 7:30 do 15:30.
Całkowity koszt robót budowlanych wyniósł 1 544 072,81 zł, w tym system kolejkowy z biletomatem -77 500 zł.
Bogumiła Popkowska
Wydział Administracyjny
Foto UM
200 lat dla pani Zofii
Nieczęsto zdarza się, aby tradycyjnie śpiewane „sto lat”, z racji chwili, modyfikowano w sekwencji życzeń na lat „dwieście”. Tak właśnie ...
<czytaj dalej>Oni tu zostają
„Zostaję!” to hasło nowej kampanii promującej Gorzów, która ma zwrócić uwagę na zalety naszego miasta, dzięki którym jest ono doskonałym ...
<czytaj dalej>Pielgrzymki
Tegoroczna piesza pielgrzymka powołaniowa odbędzie się w sobotę w sobotę 27 kwietnia.
Wyjście pielgrzymki na trasę z Paradyża do Rokitna nastąpi ...
<czytaj dalej>Prezydent w ministerstwie
Prezydent Gorzowa w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Z doświadczenia wiem, że najważniejsze są relacje bezpośrednie. Ustalenia, które zapadają wtedy ...
<czytaj dalej>