Trwa procedura przygotowania projektu uchwały budżetowej na 2019 rok. Istnieje możliwość składania propozycji zadań do realizacji w zakresie zadań własnych gminy i powiatu, o których mowa w ustawie o samorządzie gminnym i ustawie o samorządzie powiatowym.
Wnioski można składać w każdym czasie, ale złożono do 21 września 2018 r. mogą mieć większe szanse ujęcia ich w projekcie budżetu miasta na 2019. Wniosek powinien zawierać dane korespondencyjne wnioskodawcy, jego podpis i opis zadania.
Sposób składania wniosków: zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Adres korespondencyjny: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.; Kancelaria Ogólna; ul. Sikorskiego 3-4; 66-400 Gorzów Wlkp.; e-mail: kancelaria@um.gorzow.pl; fax: 957355670.
oprac. red.
Ważne, by szanować innych
Tzw. nieznani sprawcy, a raczej znani, zniszczyli mój bilbord wyborczy. Naklejono kilka małych flag niemieckich, czyniąc mnie zapewne Niemcem, zupełnie ...
<czytaj dalej>Od poniedziałku zmiana trasy
Od poniedziałku autobusy pojadą zmienioną trasą.
Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim informuje, że od 2 października 2023 r. (poniedziałek) do ...
<czytaj dalej>Przyjdź, zagłosuj
Po miesiącu spotkań z mieszkańcami i dyskusjach o zadaniach wymagających realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego 2024 w rejonach zmierzamy do ...
<czytaj dalej>Nowa e-usługa w urzędzie skarbowym
Oczekiwana przez użytkowników usługa „Rozliczenia” już dostępna w e-Urzędzie Skarbowym.
Dzięki nowej usłudze w e-Urzędzie Skarbowym (e-US) podatnicy i płatnicy mogą ...
<czytaj dalej>