Trwa procedura przygotowania projektu uchwały budżetowej na 2019 rok. Istnieje możliwość składania propozycji zadań do realizacji w zakresie zadań własnych gminy i powiatu, o których mowa w ustawie o samorządzie gminnym i ustawie o samorządzie powiatowym.
Wnioski można składać w każdym czasie, ale złożono do 21 września 2018 r. mogą mieć większe szanse ujęcia ich w projekcie budżetu miasta na 2019. Wniosek powinien zawierać dane korespondencyjne wnioskodawcy, jego podpis i opis zadania.
Sposób składania wniosków: zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Adres korespondencyjny: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.; Kancelaria Ogólna; ul. Sikorskiego 3-4; 66-400 Gorzów Wlkp.; e-mail: kancelaria@um.gorzow.pl; fax: 957355670.
oprac. red.
Otwierajcie serca. Szykujcie portfele
Już w niedzielę zagra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Miasto, jak co roku, wspiera fundację.
Pomagamy w organizacji, wspólnie z Miejskim Centrum ...
<czytaj dalej>Mieszkania GTBS na Zawarciu
Na Zawarciu powstaną dwa budynki mieszkalne Gorzowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego.
Prezes GTBS Tomasz Gierczak podpisał we wtorek (24 stycznia) umowę ze ...
<czytaj dalej>Jeszcze możesz zagłosować
Kto będzie bohaterem tegorocznego Nocnego Szlaku Kulinarnego; szparagi czy truskawki? Decyzja należy do gorzowian, a głosować można jeszcze tylko przez ...
<czytaj dalej>Nie będzie modernizacji deptaku?
Hydrobudowa nie podpisze umowy na modernizację deptaku ul. Hawelańskiej wraz z ul. Hawelańską/Wełniany Rynek.
Poznańska firma Hydrobudowa, która wygrała przetarg na ...
<czytaj dalej>