
Do czerwca potrwają w Gorzowie badania marketingowe preferencji zachowań komunikacyjnych.
Ankieterzy pukają do drzwi wybranych mieszkańców w różnych częściach miasta, bowiem dzięki rozmowie będzie możliwe rzetelne opracowanie kierunków rozwoju jego komunikacji.
Do udziału w badaniu zostanie zaproszonych 1000 mieszkańców w wieku od 16 do 75 lat (po połowie mężczyzn i kobiet). Ankieterzy mogą odwiedzić gorzowian od 9.00 do 21.00. Najintensywniej pracują po 15.00. Jeśli któremuś nie odpowiada dzień czy godzina, można umówić się na dogodny termin.
Mieszkańcy są proszeni o opis, w jakim zakresie, z jakich tras i w jakim czasie korzystają, wybierając środki komunikacji miejskiej. Mogą też ocenić dotychczasowe funkcjonowanie komunikacji.
Każdy ankieter ma przy sobie identyfikator, który upoważnia go do przeprowadzenia badania. Prace prowadzi firma BIOSTAT z Rybnika. Koordynatorem jest Natalia Keler, do której numer telefonu podany jest na identyfikatorze. Autentyczność dokumentu można sprawdzić w Urzędzie Miasta (tel.: 697 524 329).
oprac. redakcja
foto gorzow.pl
Nabór do NSK
Bohaterem tegorocznego Nocnego Szlaku Kulinarnego jest szparag. Właśnie ruszył nabór chętnych do udziału w akcji gorzowskich restauratorów. Wydarzenie zaplanowano w ...
<czytaj dalej>Już czas na przywrócenie mokradeł
2 lutego obchodzony jest Światowy Dzień Mokradeł. W Lubuskiem mamy pięć krajobrazów bagiennych o łącznej powierzchni ponad 1600 ha.
Światowy Dzień ...
<czytaj dalej>Otwierajcie serca. Szykujcie portfele
Już w niedzielę zagra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Miasto, jak co roku, wspiera fundację.
Pomagamy w organizacji, wspólnie z Miejskim Centrum ...
<czytaj dalej>Mieszkania GTBS na Zawarciu
Na Zawarciu powstaną dwa budynki mieszkalne Gorzowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego.
Prezes GTBS Tomasz Gierczak podpisał we wtorek (24 stycznia) umowę ze ...
<czytaj dalej>