
Urząd Miasta w Gorzowie poszerza zakres spraw, które będzie można załatwić osobiście.
Od 11 maja w Urzędzie Miasta przy ul. Sikorskiego - oprócz spraw związanych z dowodami osobistymi – będzie można załatwić sprawy meldunkowe oraz ewidencji działalności gospodarczej.
Od 12 maja interesantów zaczną przyjmować urzędnicy pięciu wydziałów; Dróg, Urbanistyki i Architektury, Ochrony Środowiska i Rolnictwa, Geodezji i Katastru oraz Gospodarki Nieruchomościami i Majątku. Przyjmowane będą tylko osoby, które wcześniej ustalą, telefonicznie lub mailowo, termin wizyty.
Wydział Komunikacji przy ul. Myśliborskiej uruchomi od poniedziałku wszystkie swoje stanowiska do obsługi klientów. Będzie czynny od poniedziałku do piątku, od 8.00 do 14.00 (we wtorki do 16.00).
Do dyspozycji klientów pozostają skrzynki do składania korespondencji, dokumentów, pism, a także paczkomaty. Ponieważ ciągle istnieje stan epidemii warto – o ile to możliwe - załatwiać sprawy bez wychodzenia z domu.
Oprac. redakcja
foto UM Gorzów
Otwierajcie serca. Szykujcie portfele
Już w niedzielę zagra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Miasto, jak co roku, wspiera fundację.
Pomagamy w organizacji, wspólnie z Miejskim Centrum ...
<czytaj dalej>Mieszkania GTBS na Zawarciu
Na Zawarciu powstaną dwa budynki mieszkalne Gorzowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego.
Prezes GTBS Tomasz Gierczak podpisał we wtorek (24 stycznia) umowę ze ...
<czytaj dalej>Jeszcze możesz zagłosować
Kto będzie bohaterem tegorocznego Nocnego Szlaku Kulinarnego; szparagi czy truskawki? Decyzja należy do gorzowian, a głosować można jeszcze tylko przez ...
<czytaj dalej>Nie będzie modernizacji deptaku?
Hydrobudowa nie podpisze umowy na modernizację deptaku ul. Hawelańskiej wraz z ul. Hawelańską/Wełniany Rynek.
Poznańska firma Hydrobudowa, która wygrała przetarg na ...
<czytaj dalej>