
Urząd Miasta w Gorzowie poszerza zakres spraw, które będzie można załatwić osobiście.
Od 11 maja w Urzędzie Miasta przy ul. Sikorskiego - oprócz spraw związanych z dowodami osobistymi – będzie można załatwić sprawy meldunkowe oraz ewidencji działalności gospodarczej.
Od 12 maja interesantów zaczną przyjmować urzędnicy pięciu wydziałów; Dróg, Urbanistyki i Architektury, Ochrony Środowiska i Rolnictwa, Geodezji i Katastru oraz Gospodarki Nieruchomościami i Majątku. Przyjmowane będą tylko osoby, które wcześniej ustalą, telefonicznie lub mailowo, termin wizyty.
Wydział Komunikacji przy ul. Myśliborskiej uruchomi od poniedziałku wszystkie swoje stanowiska do obsługi klientów. Będzie czynny od poniedziałku do piątku, od 8.00 do 14.00 (we wtorki do 16.00).
Do dyspozycji klientów pozostają skrzynki do składania korespondencji, dokumentów, pism, a także paczkomaty. Ponieważ ciągle istnieje stan epidemii warto – o ile to możliwe - załatwiać sprawy bez wychodzenia z domu.
Oprac. redakcja
foto UM Gorzów
Ważne, by szanować innych
Tzw. nieznani sprawcy, a raczej znani, zniszczyli mój bilbord wyborczy. Naklejono kilka małych flag niemieckich, czyniąc mnie zapewne Niemcem, zupełnie ...
<czytaj dalej>Od poniedziałku zmiana trasy
Od poniedziałku autobusy pojadą zmienioną trasą.
Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim informuje, że od 2 października 2023 r. (poniedziałek) do ...
<czytaj dalej>Przyjdź, zagłosuj
Po miesiącu spotkań z mieszkańcami i dyskusjach o zadaniach wymagających realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego 2024 w rejonach zmierzamy do ...
<czytaj dalej>Nowa e-usługa w urzędzie skarbowym
Oczekiwana przez użytkowników usługa „Rozliczenia” już dostępna w e-Urzędzie Skarbowym.
Dzięki nowej usłudze w e-Urzędzie Skarbowym (e-US) podatnicy i płatnicy mogą ...
<czytaj dalej>