Do czerwca potrwają w Gorzowie badania marketingowe preferencji zachowań komunikacyjnych.
Ankieterzy pukają do drzwi wybranych mieszkańców w różnych częściach miasta, bowiem dzięki rozmowie będzie możliwe rzetelne opracowanie kierunków rozwoju jego komunikacji.
Do udziału w badaniu zostanie zaproszonych 1000 mieszkańców w wieku od 16 do 75 lat (po połowie mężczyzn i kobiet). Ankieterzy mogą odwiedzić gorzowian od 9.00 do 21.00. Najintensywniej pracują po 15.00. Jeśli któremuś nie odpowiada dzień czy godzina, można umówić się na dogodny termin.
Mieszkańcy są proszeni o opis, w jakim zakresie, z jakich tras i w jakim czasie korzystają, wybierając środki komunikacji miejskiej. Mogą też ocenić dotychczasowe funkcjonowanie komunikacji.
Każdy ankieter ma przy sobie identyfikator, który upoważnia go do przeprowadzenia badania. Prace prowadzi firma BIOSTAT z Rybnika. Koordynatorem jest Natalia Keler, do której numer telefonu podany jest na identyfikatorze. Autentyczność dokumentu można sprawdzić w Urzędzie Miasta (tel.: 697 524 329).
oprac. redakcja
foto gorzow.pl
Prezydent w ministerstwie
Prezydent Gorzowa w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Z doświadczenia wiem, że najważniejsze są relacje bezpośrednie. Ustalenia, które zapadają wtedy ...
<czytaj dalej>Tarasy jeszcze niedostępne
Woda w Warcie opada, odsłaniają się zalane tarasy. Niestety, ze względów bezpieczeństwa, nie mogą być jeszcze udostępnione.
Zdecydowała o tym ekspertyza ...
<czytaj dalej>Apel o pomoc w sprawie odbudowy AJP
W dramatycznej dla uczelni i miasta sytuacji potrzebne jest wspólne działanie. Dlatego prezydent miasta Jacek Wójcicki apeluje o pomoc w ...
<czytaj dalej>Rozmowa z komisarzem Wojciechowskim
Komunikat w sprawie rolników.
Zgodnie z wczorajszą rozmową telefoniczną z komisarzem rolnictwa Januszem Wojciechowskim przekazuję, że na najbliższym i ostatnim w ...
<czytaj dalej>