Do czerwca potrwają w Gorzowie badania marketingowe preferencji zachowań komunikacyjnych.
Ankieterzy pukają do drzwi wybranych mieszkańców w różnych częściach miasta, bowiem dzięki rozmowie będzie możliwe rzetelne opracowanie kierunków rozwoju jego komunikacji.
Do udziału w badaniu zostanie zaproszonych 1000 mieszkańców w wieku od 16 do 75 lat (po połowie mężczyzn i kobiet). Ankieterzy mogą odwiedzić gorzowian od 9.00 do 21.00. Najintensywniej pracują po 15.00. Jeśli któremuś nie odpowiada dzień czy godzina, można umówić się na dogodny termin.
Mieszkańcy są proszeni o opis, w jakim zakresie, z jakich tras i w jakim czasie korzystają, wybierając środki komunikacji miejskiej. Mogą też ocenić dotychczasowe funkcjonowanie komunikacji.
Każdy ankieter ma przy sobie identyfikator, który upoważnia go do przeprowadzenia badania. Prace prowadzi firma BIOSTAT z Rybnika. Koordynatorem jest Natalia Keler, do której numer telefonu podany jest na identyfikatorze. Autentyczność dokumentu można sprawdzić w Urzędzie Miasta (tel.: 697 524 329).
oprac. redakcja
foto gorzow.pl
II etap prac
28 marca rozpocznie się II etap prac na skrzyżowaniu ulic: Słowiańskiej, Żwirowej, Roosevelta i Kosynierów Gdyńskich.
W czwartek (28 marca), na ...
<czytaj dalej>Wielki Tydzień
W Wielki Czwartek (28 marca) o godz. 10.00 w katedrze gorzowskiej bp Tadeusz Lityński będzie przewodniczył mszy św., podczas której ...
<czytaj dalej>Negocjacje rolników z rządem
Delegacja protestu rolników z S3 węzeł Myślibórz obejmującego trzy powiaty: gryfiński, myśliborski i pyrzycki brała udział wczoraj w negocjacjach pomiędzy ...
<czytaj dalej>Kalwaria Rokitniańska
W piątek 22 marca diecezjalne sanktuarium maryjne w Rokitnie zaprasza do udziału w nabożeństwie Kalwarii Rokitniańskiej urządzanym tradycyjnie w tygodniu ...
<czytaj dalej>