Trwa procedura przygotowania projektu uchwały budżetowej na 2019 rok. Istnieje możliwość składania propozycji zadań do realizacji w zakresie zadań własnych gminy i powiatu, o których mowa w ustawie o samorządzie gminnym i ustawie o samorządzie powiatowym.
Wnioski można składać w każdym czasie, ale złożono do 21 września 2018 r. mogą mieć większe szanse ujęcia ich w projekcie budżetu miasta na 2019. Wniosek powinien zawierać dane korespondencyjne wnioskodawcy, jego podpis i opis zadania.
Sposób składania wniosków: zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Adres korespondencyjny: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.; Kancelaria Ogólna; ul. Sikorskiego 3-4; 66-400 Gorzów Wlkp.; e-mail: kancelaria@um.gorzow.pl; fax: 957355670.
oprac. red.
II etap prac
28 marca rozpocznie się II etap prac na skrzyżowaniu ulic: Słowiańskiej, Żwirowej, Roosevelta i Kosynierów Gdyńskich.
W czwartek (28 marca), na ...
<czytaj dalej>Wielki Tydzień
W Wielki Czwartek (28 marca) o godz. 10.00 w katedrze gorzowskiej bp Tadeusz Lityński będzie przewodniczył mszy św., podczas której ...
<czytaj dalej>Negocjacje rolników z rządem
Delegacja protestu rolników z S3 węzeł Myślibórz obejmującego trzy powiaty: gryfiński, myśliborski i pyrzycki brała udział wczoraj w negocjacjach pomiędzy ...
<czytaj dalej>Kalwaria Rokitniańska
W piątek 22 marca diecezjalne sanktuarium maryjne w Rokitnie zaprasza do udziału w nabożeństwie Kalwarii Rokitniańskiej urządzanym tradycyjnie w tygodniu ...
<czytaj dalej>