W wyremontowanej sali obsługi klienta Urzędu Miasta przy ul. Sikorskiego w minionym roku swoje sprawy załatwiło 94 705 osób.
Przede wszystkim gorzowianie udają się do UM po odbiór nowego dowodu osobistego, żeby załatwić sprawy meldunkowe, odebrać Kartę Seniora czy Kartę Dużej Rodziny a także zarejestrować pojazd czy wnieść odpowiedni wpis w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą. W UM płacimy również podatki.
A oto szczegółowe dane:
⦁ odbiór dowodów osobistych - 45 021 osób;
⦁ sprawy meldunkowe - 13 361 osób;
⦁ odbiór Karty Seniora - 8 143 osoby;
⦁ odbiór Karty Dużej Rodziny - 955 osób;
⦁ sprawy komunikacyjne - 6544 osoby;
⦁ rejestracja pojazdów - 3970;
⦁ sprawy związane z prowadzoną działalnością gospodarczą - 9 257 osób;
⦁ podatki i opłaty - 11 424 osób.
W sali obsługi zamontowano interaktywną tablicę, na której można znaleźć ogłoszenia o przetargach, naborach czy licytacjach. Informacje podzielone są na kategorie.
Sala obsługi klienta jest czynna w systemie dwuzmianowym: od 7.30 do 17.00 - od poniedziałku do czwartku, a w piątki od 7.30 do 15.30.
oprac. redakcja
Foto Bartłomiej Nowosielski
Prezydent w ministerstwie
Prezydent Gorzowa w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Z doświadczenia wiem, że najważniejsze są relacje bezpośrednie. Ustalenia, które zapadają wtedy ...
<czytaj dalej>Tarasy jeszcze niedostępne
Woda w Warcie opada, odsłaniają się zalane tarasy. Niestety, ze względów bezpieczeństwa, nie mogą być jeszcze udostępnione.
Zdecydowała o tym ekspertyza ...
<czytaj dalej>Apel o pomoc w sprawie odbudowy AJP
W dramatycznej dla uczelni i miasta sytuacji potrzebne jest wspólne działanie. Dlatego prezydent miasta Jacek Wójcicki apeluje o pomoc w ...
<czytaj dalej>Rozmowa z komisarzem Wojciechowskim
Komunikat w sprawie rolników.
Zgodnie z wczorajszą rozmową telefoniczną z komisarzem rolnictwa Januszem Wojciechowskim przekazuję, że na najbliższym i ostatnim w ...
<czytaj dalej>