Zarząd Województwa Lubuskiego przesłał komunikat w sprawie zobowiązań szpitala wojewódzkiego w Gorzowie. Z pisma wynika, że w szpitalnej księgowości jest wiele niewiadomych.
W komunikacie czytamy: „Zarząd Województwa na posiedzeniu w dniu 19 sierpnia przyjął wykaz zobowiązań szpitala w Gorzowie wg stanu na 14 sierpnia i stwierdził w tym wykazie ogólną kwotę 272 mln 380 tys. zł, w tym zobowiązania do przejęcia przez województwo na kwotę 120 mln zł. Stwierdzono jednocześnie, że w wykazie znajduje się 8.081 pozycji i brakuje dowodów księgowych tj. kserokopii faktur, potwierdzonych za zgodność z oryginałem w ilości ponad 5 tys. pozycji.
Wobec ustalonego stanu faktycznego i prawnego, Zarząd zobowiązał dyrekcję szpitala i główną księgową do uzupełnienia dowodów w terminie do 23 sierpnia.
Skarbnik województwa przedstawiła montaż finansowy. Zarząd przyjął go do dalszego procedowania”.
LUM
Prezydent w ministerstwie
Prezydent Gorzowa w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Z doświadczenia wiem, że najważniejsze są relacje bezpośrednie. Ustalenia, które zapadają wtedy ...
<czytaj dalej>Tarasy jeszcze niedostępne
Woda w Warcie opada, odsłaniają się zalane tarasy. Niestety, ze względów bezpieczeństwa, nie mogą być jeszcze udostępnione.
Zdecydowała o tym ekspertyza ...
<czytaj dalej>Apel o pomoc w sprawie odbudowy AJP
W dramatycznej dla uczelni i miasta sytuacji potrzebne jest wspólne działanie. Dlatego prezydent miasta Jacek Wójcicki apeluje o pomoc w ...
<czytaj dalej>Rozmowa z komisarzem Wojciechowskim
Komunikat w sprawie rolników.
Zgodnie z wczorajszą rozmową telefoniczną z komisarzem rolnictwa Januszem Wojciechowskim przekazuję, że na najbliższym i ostatnim w ...
<czytaj dalej>